YOU MAKES ME RISE WHEN I FALL

Har pratat lite med Erika nu på kvällen, hon fick mig att göra en del grejer och så, det var både bra och dåligt. Det är fortfarande mycket som är ouppklarat men det känns så tragiskt att sitta här och skriva deppinlägg, då blir ju ni nyfikna också, och det finns inte en chans att jag kan tala om det för er alla.

Anyway så ska jag borsta the gadds nu och sedan lägga mig ner i min icke-sköna säng och kolla på Bert tills mina ögon inte orkar vara öppna längre. Om typ fem minuter alltså, sounds good to me. Stryk det med Bert förresten, ska skriva av mig i en gammal bok, så skönt att titta tillbaka på sånt man skrivit för länge sen, dock är mina sådana böcker ännu mer personliga än bloggen. Men vi hörs om ett par timmar då, ha det bra tills dess busungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0