WOHOW

Good evening dear readers!
Efter gymmet blev det hem och duscha och raka benen, måla naglar och lite sånt. Sen middag och efter det har jag mest tagit det lugnt, lyssnat på musik, kollat på tv och ätit frukt typ.

Just nu chattar jag med Cecilia som ska hjälpa mig med en ny design, har ju haft den andra jättelänge nu, behöver en förändring med ny färg och hela fadderuttan. Förhoppningsvis så blir den klar redan ikväll, annars blir det väl någon gång nu i veckan, askalas!

Imorgon börjar jag 08.40 så jag ska upp med tuppen om inte tidigare en så, hoho. Vi hörs hur som helst imorgon, måste plugga klart mattekapitlet efter skolan men hinner ju med båda. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0