VARJE VECKA ÄR DET HELG

Hehe.. Jaa, det går ju rätt bra att konstatera att min uppdatering inte ligger på topp. Men det är ju helg och det är precis det jag tänker skylla på, igår efter skolan åkte jag nämligen till Nynäs för att slagga hos min vän Josefin. Vi åt på Nynäs pizzan, camade med Viktor och lite annat, mysmys.
Idag kom jag hem runt ett och åkte direkt iväg på steppen och sen hem och vända, den här gången för att åka till Märsta och hälsa på Wilma och hennes valpar. Hur söta som helst, speciellt Samantha Jones, hihi. Just det, de ska heta Carrie, Samantha, Miranda och Mr. Big. Skitsöta, och det var kul att träffa Wilma igen.

Om ett tag kommer Emmi, Jojo och Emma hit för filmkväll och godis och typ tjejsnack. Blir säkert jättemysigt. Vi hörs kanske imorgon, ska iväg och gymma på eftermiddagen men jag hinner säkert uppdatera innan. Puss






Wimpim älskling










Mr. Big eller Carrie



Carrie längst t vänster, Mr. Big underst, Samantha över Mr. Big och den andra Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0