SLUTA

Rätt ofta får jag kommentarer där det står ungefär "Fin blogg. Läget?" och precis när jag började blogga (för två år sedan på min första blogg) trodde jag de menade allvar, och tyckte min blogg var bra och jag svarade glatt. Nuförtiden vet jag såklart varför de skriver så, för att man ska svara och det ska se ut som om de har jättemånga kommentarer med många läsare. Men när man trycker sig in på kommentarerna finns oftast bara en kommentar av tio där det är en fråga t ex. Resten av kommentarerna består utav texter som ser ut ungefär så här; "Tack så mycket, din med. Jo, det är bra, själv då?" bloggägaren blir jäkligt busted. Jag fick en sådan kommentar idag och gick in på bloggen och kollade kommentarerna, tio stycken som var svar på hans "Fin blogg.". Så ni som skickar sådana kommentarer, sluta med det. Det är inte någon som tycker det är roligt eftersom vi vet att ni inte läst inläggen och heller inte menar det ni skriver. Försök inte med "Fin blogg, hur mår du?" kommentarer i min blogg, jag märker när ni är seriösa och när ni inte är det ignorerar jag kommentarerna totalt! Antingen läser ni bloggen, eller så klickar ni på det röda krysset i högra hörnet och skriver till någon som vill ha falskt beröm.

Ursäkta om jag lät bitchig och så, jag blir bara så himla irriterad av såna kommentarer. Ni andra är välkomna att kommentera, svarar på alla! :)


Kommentarer
Postat av: En oseriös person AkA Viktor^^

Fin blogg.

2010-01-07 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0