SEG

Är verkligen jätteseg, har varit det i flera dagar nu! Måste verkligen göra något känner jag, hitta en kompis som vill joina mig. Det här funkar fan inte längre, går omkring som en zombie i fettigt hår och pyjamas varje dag, usch. Nej ska sluta beklaga mig över er och gör något till saken istället. Blev väckt halv elva imorse och åt frulle och sedan dess har jag typ messat, suttit vid datan utan att blogga (hihi) och läst.

Känner att min blogg har blivit jättedålig på sista tiden, det enda mina inlägg handlar om nuförtiden är vad jag gör om dagarna, fantasin är som bortblåst liksom. Måste rycka upp mig som jag skrev högre upp. Fixa bilder till en ny design är ett måste! Har haft denhär alldeles för länge. Nu ska jag duscha och klä på mig bättre kläder, och idag får mjukisbyxorna stanna i garderoben, ingen lodar-stil här inte! Puss


Saknar dansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0