SAFARI, PLUTTEN & BÄSTISS

Nu gick precis Tim och dom så jag ska tvätta bort sminket snart. Kvällen blev rätt lugn, jag och Tim satt mest vid datorn, eller jag satt vid datorn typ, Tim kollade på, haha. Bråkade lite med Pluttens (Daniel Vassilakis) kompis Safari och snackade med Plutten på fejjan. På msn webbade jag och pratade med Lollo, det var nääz och så snackade jag lite med Bästiss. Fick en fet diss utav Tilling, men han sa förlåt sen så allting var lugnt, hihi.

Imorgon ska jag och Josse tågluffa i Handen, eller vi ska bara ta oss dit för att köpa some stuff och äta donken och sedan hem igen. Det ska bli så jävla gott med donken, har inte ätit det på flera månader. Så fort jag ska äta där med nån så ba "Nej, jag åt där i förrgår" men Josse min lilla köttbulle är villig att ställa upp, I love you! Men nu ska jag sova så gott, puss på er, älskar er (iallafall några, mihi) !




Brun kofta GT
Linnen GT
Tights HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0