*RUBRIK*

And say helloooo to the sunday!
Idag kommer en massa folk hit eftersom Eleonor fyllde år a couple of days ago. Det är typ mormor, moster, faster, vet inte alla men a, ni förstår. Måste därför börja städa mitt rum igen, städade det senast i tisdags när Tim och co. var och käkade här, fail. Aja, vi hörs nog efter det. Kanske lägger in outfit innan btw, annars efter nångång.

Just det, glömde berätta om när jag var med Emma igår ju. Vi åkte lite skridskor vid lida ett tag, har inte åkt sen jag gick i trean, hade helt glömt bort hur man gjorde. Skitläskigt var det. Efter typ, vad kan det ha varit? Ingen aning, men jag sprang hem sen efter ett tag, frös så mycket att jag började gråta när jag sprang hem, wainare som Krister skulle sagt. Aja, vi hörs när vi hörs. Puss


Lägger in den igen, men det är för att de har hjälpt mig så mycket, och för att jag älskar dem allihopa, plus ni andra som inte är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0