NEW IN CLOSET

Köpte ju lite grejer i H C idag, dock fotade jag inte Eleonor's present eftersom jag vet att hon kikar in här då och då. Glömde fota Ögonbrynspennan som jag köpte också, men jag antar att ni redan vet hur såna ser ut.





Jeans från GT, 199 :-






Tröja från H&M 99 :-

Förlåt för suddiga bilder, kameran är oladdad så jag fotade med mobilen.

Nu känner jag mig riktigt fräsch, har duschat och rakat benen och så, nu ska jag noppa ögonbrynen och sen limma på lösnaglar. Kommer inte kunna skriva med dom mer idag, limmet hinner nog inte torka på så kort tid och jag ska sova efter det så vi får helt enkelt höras mer imorgon. Outfiten är redan planerad så jag har nog rätt mycket tid och hinner kanske blogga, we'll see. Puss på rumpan och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0