MYSDAG

Nu har jag precis kommit in, följde Elsa en bit, och scheisse vad kallt det är, höll på att frysa öronen av mig när vi gick till Konsum tidigare idag. På konsum köpte vi för övrigt vaniljglass och gick hem till mig och började titta på Twilight. Stekte pannkakor och åt det till efter halva filmen ungefär. Efteråt snackade vi lite grann och Elsa tog kort på mig medans jag försökte härma alla Twilight-karaktärer, tyvärr kommer de inte att visas här kan jag ju säga! Dock glömde vi en viktig, James! Jaja. Nu ska jag städa mitt rum och ladda in bilder från idag, sedan byta om och sådär. Lovar att fota outfit sen, ni fick ingen idag eftersom jag har gått runt med mjukisbyxor. Hörs senare, puss.


Saknar min köttbulle


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej har en fråga ! känner du marcus ? han som kallas för larsson typ ja vene :P han bor typ i tungelsta eller något sånt ? han jkänner anton nicke jeppe tilling , ja känenrd uhan ? bra blog btw

2010-01-05 @ 18:04:43
Postat av: Findel

Fin blogg!

Läget idag?

2010-01-05 @ 19:09:32
URL: http://findel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0