MY BOO

Tja cutiepies!
Har inte bloggat på hela dagen så det har ju hänt en hel del sen sist. Skolan var jättechill, hade tre stycken lektioner och idrotten var ganska kul idag faktiskt. Körde plintbasket och sen efter det stafett på slutet. Man skulle springa ett varv runt halva gympasalen en gång, tråkigt att vi inte körde fler gånger men ändå.

Sen efter skolan tills för ungefär en halvtimme har jag varit med Emma. Vi käkade lunch och så och gjorde chokladbollar, mihi. Sen typ runt två har vi kollat på MTV, först var det musikvideor och vi satt och asgarvade åt alla namn som var med på typ "Is it love?" och "*** drömkärlek heter ***". Det var länge sedan jag skrattade så mycket faktiskt. Kollade på Made också, och jag och Emma kom på att vi inte har tränat sen dansuppvisningen så vi kollade klart på det och sedan Powerwalkade vi till Lida och sprang lite på isen, men den var inte hal! Nu har jag iallafall precis duschat och så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0