MUST HAVES/WANTS

Okej, jag tänkte göra en lista på grejer som jag behöver och grejer jag bara vill ha. Orkar inte ta med allting som ni kanske förstår, men lite grejer iallafall.

Must haves:
-Ny skinnjacka eftersom jag säljer den gamla till Lollo. H&M 399:-
-Billig plattång eftersom jag inte har råd med en dyr och mitt hår looks like shit. Clas Ohlson 199:-
- T-shirts och linnen från lite olika ställen, har dock redan ett bestämt, H&M 99:-
- Svarta converse, har nästan inga vår/sommar/höst skor. Scorett 699:-

Vill ha:
-Marinblå chinos
-Olika sorters smycken
-Nytt smink
-Brun väska
-Gladiatorsandaler


Orkar inte skriva fler och orkar inte leta efter alla dehär grejerna, det får duga. Nu ska jag borsta tänderna och sen bädda sängen så att jag kan sova där, är sjukt trött. VI hörs imorgon, ingenting planerat än. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0