MITTAGESSEN

Åt middag för en stund sedan, potatisbullar och grisfett, yummie. Som jag sa förut så ska jag inte göra nåt speciellt ikväll, hade tänkt att blogga lite grann bara, och limma fast tre stycken lösnaglar som har lossnat men annars är jag helt oplanerad.

Morgondagen blir nog ganska lugn, har läsning och det är ju bara sitta still och låtsas vara tyst fast man egentligen skrattar åt Elisabeths sjuka ordval, idrott och då ska vi tydligen dansa, tror vi skulle ha aerobics, haha. Sen har vi SO och dte är ju lite mindre kul, men efter det vet jag faktiskt inte. Anki ska på nån utflykt med sin klass, men Agge är också mentor till den klassen så hoppas hon ska med, då slutar vi liksom kanske kvart över elva, chiiiiiillpill. Yes, får spekulera lite i det (hahahah). Puss, hörs om en stund





Behind the mask grytvante


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0