MADE SOME MONEY

Har varit och hjälpt Mormor med att sortera räkningar och dammsugit hos henne. Fikade där en stund också, det blev min lunch. Eleonor och mamma var i Länna och letade skidgrejer till Eleonor och hittade ett par byxor till mig, great. Ska visa dem när jag har fotat. Kom hem vid halv fyra tiden och har slötittat på TV och läst bloggar. Ikväll känner jag att jag behöver en Take Care kväll, det är så skönt att sitta och pyssla om sig själv ett tag och sedan känna sig riktigt fräsch efteråt. Har även stora planer för morgondagen, måste bara snacka lite med Fällen först. Nu ropar pappa att jag ska duka, så jag laddar upp bilder senare. Puss på er, ha en bra kväll.


s o m m a r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0