ILL

Hej söt. Dålig uppdatering, jag vet men eftersom jag har ett liv utanför bloggen blir det ju ganska svårt med uppdateringen när jag går i skolan och så. Men nu är jag iallafall här, frisk som en nötkärna.

Igår efter skolan åkte jag iallafall till stallet och red Dillon. Det gick verkligen jättebra och jag är supernöjd, wiho. Efteråt åkte jag hem och åt lite men började känna mig sjuk på kvällen så jag gick och la mig rätt tidigt. Idag kan jag ju inte göra nånting alls eftersom jag är sjuuuuk men vill bli frisk till imorgon, hatar att bara ligga hemma, även fast det är rätt skönt ibland.

Nu ska jag koka nudlar och äta det till lunch, så vi hörs senare tror jag. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0