I KNOW YOU LOVE IT

Om just dig
Namn: Alexandra Lundbladh
Född: 21 augusti
Bor: Tungelsta
Smeknamn: Alle/Alex
Familj: Mamma, pappa och storasyster
Skola: Tungelsta skola

Har du under denna månad:
Saknat någon: Ja
Ångrat något: Aa
Ljugit: Vet inte
Svikit någon: Hoppas inte
Känt dig sämst: Ja
Gråtit: Ja
Skrattat: Ja deklart
Varit sjuk: Nej
Varit utomlands: Nej
Pussat någon: Ja
Träffat någon som du chattat med på datorn: Aa

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Ja
Skrattar du ofta: Ja
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur har du mått den senaste tiden: Varierat
Har du funderat på självmord: Nej, skulle aldrig våga

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: För många kanske
Blir du lätt förälskad: Nja, ibland
Tror du på ett föralltid: I vänskap ja
Är du förälskad just nu: Ja
Om ja, vem: Ingenting jag tar upp här
Vilken sorts killar gillar du: De jag faller för
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja
Ska en kille vara söt eller het : Båda, men söt är väl bäst
Ska en kille vara lång eller kort: Längre än mig iallafall
Ska en kille vara blond eller brunett: Båda är fint
Får du många killar: Nej!

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett
Ögon färg: Bajsbruna och fula
Långt eller kort hår: Ganska kort, lite längre än till axlarna
Snygg eller ful: Det kan jag väl inte svara på själv?
Nöjd över dej och ditt utseende: Nej, kanske vissa grejer
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Några, men oftast vänner
Har någon sagt att du borde bli modell: Ja
Har du långa naglar: Nej
Har du några piercingar? Nej, men vill ha
Sminkar du dig: Ja
Varför, e du inte vacker utan? För att jag känner mig snyggare då? Nej det är jag verkligen inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0