HISS&DISS



Thailand
Ni som har varit där förstår nog. Tycker faktiskt att det t ex är mycket bättre där än i Marocko (Afrika). Kenza är ju i Thailand nu och när man kolalr på alla bilder längtar man tillbaka så jävla mycket, plus att jag behöver Converse (a)

Blåkulla Gård
Alltså den ridskolan jag rider på. Har lärt mig så mycket där och jaa, det är helt klart den bästa ridskolan jag vet. Har ridit på Fors och varit på Turk nåra gånger, och vad jag sett på de ställena är Blåkulla mycket bättre, plus att om jag inte hade ridit där hade jag inte träffat "Stallflikksen" och alla fina hästar.

Min mobil
Mobilen är nog min bästa sak. En liten grej som man kan kommunicera med kompisar på, ta kort, lyssna på musik. Allting man behöver finns typ där, om man bortser från nycklar och kanske busskort (finns ju dock SMS-biljett).


Farmville
*Snaaark*. Förstår inte vad som är så kul med att skörda och hålla på hela dagarna. Jag har provat det typ en gång, men det var verkligen jättetråkigt. Plus att alla kompisar blir beroende och osociala.

Vintern
Förut gillade jag vintern, men nu är det faktiskt lite för mycket. Bara man går utanför dörren fryser man och dte är inte kul. Visst, det är mysigt om man sitter inne och kollar på film eller något, men när man väl står där ute är det inte lika kul längre.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad glad jag blev över din kommentar! Du är två år yngre än mig, men verkar vara mycket mognare än vissa av mina kompisar som är betydligt äldre än dig. Tack så mycket!

2010-01-11 @ 19:19:25
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Postat av: B E A T A [en random-blogg]

Instämmer på allt på din hiss&diss! :D hihi x)

ha en bra kväll, k r a m

2010-01-12 @ 20:41:45
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0