FILLING-DAG

Godmorgon! Ställde klockan idag också, annars sover jag bara bort hela dagen. Ang. inlägget under skulle det publicerats igår vid tolv tiden typ, tydligen sparades det inte. Iallfall så tittar jag film medan jag äter frukost nu, sedan ska jag dammsuga och efter det börja fixa mig.

Ska ju vara med Elsa idag, våran Filling-dag youknow. Vad vi ska göra är väl inte riktigt helt bestämt men vi börjar med att gå till Konsum och köpa det som behövs. Det är väl liksom som en twilight/filling-dag, men ni får veta mer sen. Ska försöka ta lite bilder, men måste skynda mig nu. Puss



Kommentarer
Postat av: ISABELLE - fotografering ♥

Gick du vidare i veckans blogg? Kolla efter! (:

2010-01-05 @ 10:51:08
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0