CHILLVECKA

Tja sötisar!
Allt bra? *Ingen svarar*. Med mig är det ganska bra om ni undrar.

Det var jättechill i skolan idag, vi gjorde bara charader och röstövningar och sen fikade vi. Typ. Och lunch och sånt emellan där. Bara för att vi inte ska på något studiebesök under veckan så ska vi fika varje dag, haha. Idag fick vi julmust/kaffe/saft, chokladboll och en kaka typ, skulle tydligen äta tårta på torsdag, wohow liksom. Nu efter skolan har jag bara städat rummet lite och tagit det lugnt, asskönt.

Ska hissa&dissa sen tror jag, blir nog bra. Men vi hörs senare, slänger in outfit då också. Pussen




Haha, Josse leker Dessie utan smink


Kommentarer
Postat av: Josse & Lollo

Allt bra med oss :) Tack att du fråga :S

Visst är jag lik Dessie asså ??? <3 :D

2010-01-11 @ 16:26:44
URL: http://yusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0