CHECK

Sitter och mumsar kiwi, asgott ju. Nyttigt också, perfa. Har lagt in alla gamla bilder på facebook nu iallafall, dock tar det ju mycket längre tid att få in dom här på bloggen och det är det som hindrar mig. Eftersom det är runt 40-45 bilder jag har planerat ska dyka upp här tar det en väldig massa tid, så det blir nångång när jag har mycket tid, i dag ska jag i säng tidigt, så inte idag. Veckoplaneringen måste göras, och ett fotbad inkl. filning, nagelklippning och nagelmålning. Smell ya tomorrow guys, love.


sneakpeak dos


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du har fria händer gumman :) Men gärna typ en "ikon", e som du har ett helt hjärta och et brustet, eller en glad gubbe och en ledsen. You get it ;) LOVE

2010-01-17 @ 21:31:57
URL: http://nattalajj.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Och gärna en vit bakgrund (a)

2010-01-17 @ 21:35:48
URL: http://nattalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0