BILDER FRÅN VECKAN

Har kollat lite på Scary Movie 2 och så nu ett tag, men orkar inte se slutet. Resten av kvällen har jag typ bara myst med familjen och så, chillat lite ni vet, tss.

Igår bloggade jag inte för att jag åkte till HC direkt efter skolan, när jag kom hem därifrån kollade jag på tv en liten stund, sedan åt jag middag och packade väskan och bar mig av mot Emmi med Emma. Vi åt chokladfondue, kollade film och dansade sjukt mycket. Roligt var det, sov hos Emmi sen också. Idag har jag tagit det lugnt och så, har haft huvudvärk hela dagen, men det getting better nu.

Har en massa bilder från hela den här veckan som gått, så lägger in alla, ingen ordning eller något. Puss




inga kommentarer haha


så himla söt, älskar dig bebis!





DRIVBILDER PÅ HÖG NIVÅ

















De sista bilderna var från ett grupprum i skolan när jag och Josse väntade på Emma & Emmi, bjuda på sig själv var det ja...


Kommentarer
Postat av: Viktor med två ögen elr tre

On the näst sista picture Josee lookZ like a MONstaahHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2010-01-19 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0