BEESTIS

Sitter och snackar med Viktor på msn just nu, har gjort det den senaste timmen plus lite till utan att prata om något vettigt alls. T ex om att jag dödade min hamster med mitt hårstrå på lilltån och att Josse dödade sin fisk, fast Viktor trodde det var jag etc. Det är ändå ett ganska bra tidsfördriv att snacka med Viktor, han är rolig trots sin allvarliga skada i hjärnan. Nej förlåt bestis.

Nu ska jag bädda om med nya lakan i sängen, och sedan städa resten av rummet. Dammsuger gör jag imorgon innan jag möter Elsa imorgon, pappa sover så väcker honom annars. Fick reda på för typ en timme sedan att Tim och co. ska äta hos oss imorgon, vilket betyder att mitt rum måste vara gästvänligt, vilket det inte är just nu. Har fått flera stycken inneboende, Herr och Fru Dammråttor. Nej nu ska jag ta mitt otroligt roliga liv bort härifrån datorn, vill inte att ni ska behöva lida. Puss på er, och förlåt för idiotiskt inlägg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0