ATTANS, PAPPA MISSADE CASTINGEN

Hallojsan! Ska strax sätta mig ner och kolla på I en annan del av Köping, de är så söta och sköna där, men först hade jag tänkt berätta lite om eftermiddagen. Alla gäster kom vid tre tiden och fikade och så, Eleonor och pappa fick presenter och allt sånt. När allting lugnat sig lite satt jag mest och pratade med Eleonor och Alex, han berättade lite roliga grejer också, haha. När alla hade åkt proppade jag i mig lite middag, dock förstår jag inte hur jag lyckades efter all tårta. ¨Det var väl allt tror jag.

Imorgon börjar jag klockan nio och ska ha drama hela dagen, blir nog roligt. Får hoppas på det bästa iallafall, ska ju hålla på med det fyra dagar i rad nu, men jag gillar ju teater och sånt. Men vi hörs senare, puss.





Ursäkta bildkvalité, blev ännu sämre när jag fotade i mitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0