AN NEWSPAPER ARTICLE

Ska jag hålla på med nu i ungefär en timme, lite mer kanske. Ska redovisa om det på fredag, så måste skriva färdigt texten idag.

Slutade klockan ett idag, så tidigt har jag inte slutat på galet lång tid, asnice ju. Idag btw, vi skrev om manuset helt och det blev mycket bättre, sen var det bara träna fram tills lunch och efter spelade vi upp. Gick ganska dåligt, och jag frös skitmycket, väldigt porriga kläder jag hade måste jag säga, haha. När jag kom hem kollade jag på sista avsnittet av Guds tre flickor, det var ett jättedåligt slut om man frågar mig. Jaja, om två timmar ska jag iväg till stallet och sen när jag är hemma därifrån bir det att jobba lite till på artikeln, måste översätta den också. Körigt liv, you know. Jaja, vi hörs om en stund, bye bitches ! <3


Mormor, Wolfman, Dödluvan, BeckMedMustasch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0