178 DAGAR KVAR

Nu har jag och Eleonor stått och rört om i en kastrull ett tag och fått fram supersmarriga godisar, wooohw! Har ätit några stycken och nu sitter jag här vid datorn och har skuldkänslor, eller inte. Men det är hur som helst bara tråkiga människor inne på msn (ta inte illa upp), några är i Storvreta och resten vet jag inte var de har tagit vägen. Eftersom alla dissar mig totalt ska jag borsta tänderna och städa min säng som behöver en liten refresh! Vi lär ju höras imorgon, ska dock jobba hos Mormor, men hinner nog blogga både före och efter, låter bra tycker jag. Och vad gäller vad som händer om 178 dagar, så förblir det en hemlis, ni får väl räkna dagar eller något, precis som jag fick göra när jag ville få reda på hur många dagar det var kvar! Hihi, nu är jag elak va? Nej men det är så att Eclipse HAR PREMIÄR OM 178 DAGAR! Förstår ni hur icke-lång tid det är? Soupaaa! Puss


Slumpad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0