14 JANUARI

Hej cutiepies, ligger och pluggar engelska just nu. Emmi åkte hem för en stund sen, vi har läst tidningsartiklar på internet och lite annat. Dagen har varit hyfsat bra, kunde absolut blivit bättre men jag ska inte klaga. Vi kollade iallafall på film och så, åt tårta också. Ingenting annat hände typ, världens mest ohändelserika dag känns det som.
Om en stund ska jag äta lite middag och sen kommer en mass agäster för att pappa fyller år, dock måste jag plugga då, orkar inte vara social. Aa, jag har tagit lite bilder idag, men hinner inte ladda upp dom nu, så ni får klara er i några timmar, ska äta, dammsuga, plugga, hälsa på gäster, plugga och sen blogga. Poor you alltså. Men vi hörs, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0