ovanligt ?

Vad heter du - Lars-Olof
Hur bor du - Villa i tungelsta/lida
Brukar du komma i tid - Yesbox
Hur lång är du - 158 cm i think
Kan du laga mat - Jag suger (a)
Vad jobbar du med/pluggar du - Går i sjuan
Vad har du på dig just nu - Jeansleggings tjocktröja
Har du någon fobi - Ensamhet
Din favoritdryck på morgonen - Vatten eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån - Mamma för att jag hade ätit på donken (a)
Vad hade du sönder senast - Ett glas
Vem snackade du med senast - Pappa
Varm favoritdricka - Oboy
Saknar du någon just nu - Ja, hela tiden !
Vad ska man göra för att få dig irriterad - Irritera mig kanske?
Någon jag stör mig på - Daniel
Intressen - ridning innebandy dans vänner
Vad drack du senast - Te
Vill du ha barn - Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu - Ska väl inte klaga
Vad tycker du är äckligt - Daniel och tånaglar, eller ah mer grejer men iallafall.
Har du pengar på mobilen -Abbonemang kallas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0