operation: ompyssling

Hej sötnosar !

Förlåt för det tidigare inlägget men kände mig tvungen att skriva av mig lite, är fortfarande arg men det är lite bättre nu iallafall.

Jag struntade i löpträningen på grund av mina hälsenor som fortfarande krånglar, och bestämde mig för att jag behövde pyssla om mig själv lite, bara ta det lugnt. Har suttit en stund i våran bastu, duschat, rakat benen och tänkte smeta på en ansiktsmask och måla naglarna innan Ensam Mamma Söker börjar och till det blir det nog en kopp te och myskläder, gud vad härligt!

Middag har jag fått i mig också, och tänkte börja med naglarna nu. Bilderna på det jag köpt kommer upp när eleonor orkar lyfta på röven och hämta kameran åt mig! Puss



Hittade mitt gamla turarmband idag, så från och med idag sitter det på min handled!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0