normalt skolfoto, tack?

Hej gullepluttar :)
Förlåt för så dålig uppdatering, just nu väntar jag iallafall på att Idol ska börja.

Hade NO-prov idag, tror det gick rätt så dåligt faktiskt. Vet inte, men iallafall, skolan har fått skolfotot så vi fick se, och fyfan ! På gruppbilden ser jag och josse ut som dryga fjortisar och på ensamfotot sitter båda och visar tänderna, tjiho jag är så jävla nöjd! Musiken var jättechill, haha vi körde en namnlek att man skulle komma på ett djur med samma första bokstav som sitt namn och om t.ex. Josse satt en plats före mig skulle jag säga "hej jordgetingen josefin jag heter apan alexandra". Gissa om jag blev mobbad !

"Pluggade" med Emmi efter skolan och sen sprang vi med emma, eller dom sprang och jag gick (har ryggproblem för tillfället, haha). Nu känner jag att det blir ett alldeles för långt inlägg så jag börjar istället med ett nytt snart, tar igen all bloggning på kvällen!

Puss och en extra till min vänstra halva josse och högra halva larsson :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0