mina brudar



hur störda ni än kan vara och hur mycket vi än kommer bråka så vill jag verkligen att ni ska veta dethära. ni har fått mig att må bättre när jag mår dåligt, funnits där när jag behövt prata, fått mig att skratta när jag helst vill gråta, fått mig att lita på mig själv. ni är bland det bästa jag har och jag tänker aldrig släppa taget om er. ni är så jävla bra och jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna såna vänner som er. tack för att ni alltid finns där för mig, jag älskar er sjukt mycket


erika pettersson                      



sofie pettersson josefin eklund engström

Kommentarer
Postat av: eriikaa

Åhåå Älskar dej Alexandra ida linnéa lundbladh!!<3

och jag kommer alltid att finnas för dej, lillsis and bff for lajf!! :) ily!! <33

2009-09-08 @ 23:50:23
URL: http://eraiikaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0