it doesn't even matter

Det spelar ingen roll om jag gråter ibland för du blundar varje gång som dehär tårarna rann.
Det enda som betydde något i mitt jävla liv, det var du. Du var mitt allt och lite till. Vafan ska jag göra när jag har gråten i halsen, för när jag tittar upp mot himlen faller tårar ner på marken. Ner från mina ögon, kan du höra mina ord? För den dan du lämnade mig blev jag död inombords. Tittar upp mot himlen och jag skriker ditt namn, kommer du ihåg alla gånger som jag vila i din famn? Alla våra minnen komme rjag aldrig kunna glömma, när jag tänker på dig nu börjar tårarna strömma. Vafan ska jag ta vägen när du inte är här, jag har en karta över livet men finner ingen väg. Jag ser dej som en ängel som vakar över mej. Från djuper av mitt hjärta, älskling jag saknar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0