*



Koftor
Nu på hösten är det skitmysigt med stora koftor och stickade tröjor, funkar ju oftast både till t ex. jeans och strumpbyxor och är skitsnyggt!



Kenza
Hon är både vacker och skriver en bra blogg och bryr sig mer om sina läsare än de största fjortisbloggarna. Hon dricker kanske lite väl mycket, men cred till henne ändå!



Converse
Det är både snyggt och skönt och passar till allting, jag föredrar höga Converse, men låga funkar väl också. Ett stort plus för grymt snygga Converse!





Jojo
Vill hissa min kompis Johanna faktiskt! Hon syr flera av sina egna kläder, vågar köra på en egen stil, sprider glädje och lyssnar på väldigt härlig musik. Jojo är verkligen en av mina coolaste vänner, beundrar henne väldigt mycket!






Twilight-böckerna
Nu tror ni väl att jag har blivit galen eller något eftersom de flesta av mina läsare borde veta att jag är galen i filmerna (som bara en kommit ut) och böckerna och dom har jag inte direkt slutat gilla, men de är så jäkla beroende framkallande. Så jaa, om ni vill ha en grymt bra bok och ett beroende - läs dem, annars - låt bli, hah.




Caroline Af Ugglas
Ni vet hon sångerskan som sjöng "Snälla snälla"? Det är inte bara den låten jag stör mig på, utan hennes jobbiga röst och alla dåliga låtar! Sorry, men hos mig går hon tyvärr inte hem!




GinaTricot
Jag gillar ju deras kläder, de har faktiskt grymt snygga kläder men kvaliteten är inte så himla bra, och typ varenda tonårstjej i sverige har massor av GinaTricot plagg och det ser lite kul ut. Om man går t ex. ute på stan en dag och har ett GinaTricot plagg på sig ser man nästan alltid minst en med ett likadant plagg. Så sammanfattat: Snyggt men lite för populärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0