Världens längsta inlägg ?

Hej sötisar !
Kom hem för typ en timme sen och har läst lite bloggar och sånt, mycket najs.
Här kommer hela helgen i text, så får ni bildbomb i nästa inlägg, hoppas ni orkar läsa ! :)

Fredag:
Vi hade planerat att fira Emmas födelsedag med bio (hon fyllde år 12 augusti, så det var ett tag sen) och det blev The Ugly Truth klockan 16.10 på Sergel. Innan blev det godis och sånt, och dregla på en tidning med Edward och Bella såklart. Efter bion blev det donken, och coola som vi är tog jag, Filling och Josse Happy Meal, yeey ! 18.49 tåget till Tungelsta, in på Konsum och köpa godis och sen hem till Tim en stund (då hade alla andra gått så det var bara jag och Emmi kvar) och sen hem till Emmi och titta på idol med våra fina alkoholfria drinkar, haha. Somnade runt 12 tror jag.

Lördag:
Gick hem från Emmi vid 11 för att sedan spela match mot Värmdö som inte gick så bra. Hem och duscha, äta, lyssna på musik och bara ta det lugnt i nåra timmar. Äta middag lite fort vid 17.15 tiden och byta om, sen mot Josse för att sova där. Tittade på I Taket Lyser Stjärnorna och pratade en del, mysigt iallafall.

Söndag:
Åt frukost vid nio och sedan in på Josses rum och titta på Den Osynlige. Första gången jag såg den, och jaa, den var bra men lite konstig. Hemsk var den också, men den rekommenderar jag iallafall, värd ett försök liksom. Tittade på Madagaskar 2, åt chips, åt lunch, jaa det var väl typ det. Hemma vid tre och läste och satt vid datan.

Det var nog allt tror jag, kika in här lite senare så får ni bildbomb från i fredags och lite tips, kanske Hiss och Diss också. Vi hörs iallafall, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0