the weekend

Lite om helgen då:
I fredags var jag med Emmi efter skolan och bestämde sen att jag skulle sova där, så det blev Idol, Bert och Svensson Svensson och en massa gottis. På lördagen skulle Emmi iväg och ta sprutor så jag drog hem och sen till innebandy matchen  som vi förlorade. Efter matchen var det hem och städa tills Emmi kom vid fyra och vi spelade GH, singstar och asgarvade en hel del. Runt åtta tiden hörde vi nånting utanför mitt fönster, då var det Larsson, LillJesper, Nicke och Stoffe som stod utanför med en "Akta barn, kör sakta" skylt, så vi släckte och gick iväg. När vi kommer tillbaka har Stoffe som är typ 1.60 lång hoppat upp till mitt fönster som är fett högt upp och satt dit skylten, så jag och emsy gick ut och skulle ta bort den, så ba står Nicke där på tomten och vi skrek asmycket och sprang in, skiträdda blev vi. Sen försökte vi en gång till men Nicke fick komma till vår undsättning (hahahaha) och ta ner den, resten av kvällen blev det tv och film. Och imorse tog vi buss och tåg till stan och Hötorget/Drottninggatan och där har vi varit all day long!



Vad finns i påsarna?
Det här:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0