städtant dagen

Hej på er söta läsare (dvs. Emma och Emmi, nej jag skoja bara) ! Hur har eran dag varit? Min började inte bra alls. Fick stressa som en tok för att hinna iväg till skolan, valde kläder och klädde på mig på FEM MINUTER, så det blev en rätt slapp outfit idag. Annars gick allting bra i skolan, fick göra ett litet testprov på SO lektionen eftersom vi har prov i Samhällskunskap imorgon, dock gick jag och Jojo lite tidigare för att vi skulle till Elevråds mötet som ganska bra. Slutade klockan 14.45 idag, så jag har ätit lite mellis och ska snart börja städa och plugga, sen blir det laga mat till the family. Måste länka en grej till Anton också, så det gör jag väl nu. Men vi hörs senare, kanske med önskemålsinlägget. Puss på er!


Har haft den i huvudet hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Josse

Heej !! aa , jag har ett önskemålsinlägg kan du inte typ sriva om mig mer :P Haha , neej skoja , men typ lägga ut mer bilder vore ju kul !! :) <333 Pusspuss

2009-10-20 @ 18:05:34
URL: http://kozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0