shopping

Hello there folks!
Kom hem vid fyratiden med värk i fötterna ! Har varit i stan med emsy hela dagen, riktigt mysigt men lite småkallt och varken jag eller hon kände oss shoppoingsugna men två grejer fick jag med mig hem iallafall. Provat jeans på weekday har jag gjort också, behöver nya känner jag! Åt lunch på ett mysigt litet café och en massa annat också, väldigt mysig dag var det. Just nu sitter jag med fötterna nere i ett varmt fotbad och sen blir det att fixa naglarna och fila hälar. Berättar mer om hela helgen senare, nu blir det att hoppa ner i shorts och en tjocktröja, puss !



just nu


BTW så såg vi lisaplace i stan, haha jag tyckte det va fett coolt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0