Ready, set, go it's time to run, the sky is changing we are one

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel just nu, förut älskade jag deras musik men sedan slutade jag bara lyssna och nu är det ett år sedan sist. Det jag fastnar för nu är inte längre rösten och musiken utan det är mer texterna.
Till något annat. Jag funderar på att gå och lägga mig snart faktiskt, ska upp vid nio imorgon (KILL ME!) så jag får väl ställa alarm. Ska till Farsta med Emsy och sedan på kvällen ska jag till Jordbro med Emsy och Hanna, mer vet jag inte. Vi får helt enkelt höras imorgon bitti. Puss på er





Kommentarer
Postat av: Yasse

Th. ♥

2009-10-29 @ 11:05:03
URL: http://forthoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0