Önskeinlägg: Mina Närmaste Vänner

Emelie Johansson
Henne har jag känt ända sedan jag började på dagis när jag var 1,5 år gammal och hon har alltid betytt oerhört mycket för mig. Utan Emsy vet jag inte vad jag skulle göra på dagarna, vem jag skulle skratta med och vem
jag skulle prata med. Jag vill verkligen aldrig förlora henne, jag byter inte ut henne mot någon värdefull sak alls, aldrig någonsin. Jag älskar henne supermycket, och det vet hon.




Josefin Eklund Engström
Vi två har varit otroligt tighta ett tag, men sedan hände någonting och vi gled isär. Vi är fortfarande bra kompisar men det kommer nog aldrig bli som det var förut. Men Josse är en av mina bästa vänner och jag skulle göra nästan vad som helst för att få tillbaka det vi haft. Vad som än händer i framtiden kommer Josse vara en av dom som betyder mest för mig, jag vill aldrig någonsin förlora henne igen!



Elsa Jerhamre
Filling och jag har känt varann sen vi var ungefär fyra år och vi har gjort en himla massa grejer under alla år och även hon är en av dem som betyder mest för mig. Elsa är nästan alltid glad och supersnäll och hittar alltid på en massa sjuka grejer och har humor! FillingForever tills dagen vi slutar andas bebo, no matter what!




Det finns såklart en massa mer sötnosar som betyder en massa för mig, t.ex. Josefine Liljeberg Emma Lundqvist, Johanna Munkhammar, Louise Gustafsson, Sofie Pettersson, Erika Pettersson, Julia Ekelöf, Lina Park Flodin och så himla många andra som inte står med. Jag älskar er, ni vet vilka ni är !


Kommentarer
Postat av: Eriikaa

Jag älskar dej oxå!! <333

2009-10-20 @ 23:24:44
URL: http://eraiikaan.blogg.se/
Postat av: emmi

gulligast! älskar dig också <3

2009-10-21 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0