mysigt värre

Hello my darlings !
Jag har precis satt på favorit rullen och ska mysa ner mig i soffan med en filt tänkte jag.

Igår kväll när jag kom till Emsy åt vi lite fort, sedan upp och titta på Bert, gud vad härligt! Vid halv tio tiden tittade vi på Little Miss Sunshine som gick på fyran, riktigt dålig tyckte jag den var, skrattade inte en enda gång och det var en komedi, ookej. Vi somnade iallafall runt ett tiden. Vid elva idag åkte vi till Handen och självklart blev det en grej som fick följa med idag också. Lunch på Subway tryckte vi i oss också. Jag träffade Julia inne på Bikbok och det var galet najs eftersom vi inte setts på superlänge! Nu är jag iallafall hemma och är faktiskt lite bloggsugen! Ska fota alltihop nu så vi hörs snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0