me, myself and I

När folk som inte känner mig ser mig t.ex. i skolan tror jag att jag kan framstå som ganska bitchig, jag har faktiskt ingen aning om varför, men på något sätt framstår jag som bitchíg för vissa. Och visst har jag mina stunder, jag är trots allt inte mer än människa, men på insidan, när du väl kommit fram till mig och börjat prata (jag är väldigt blyg men älskar att träffa nya människor) är jag en superglad och faktiskt snäll person som bryr mig oerhört mycket om mina vänner och alla i min omgivning. Jag är som sagt väldigt blyg, men när jag väl hälsat på någon börjar jag slappna av mer och innanför det ni ser som den bitchiga utsidan är jag en riktig mjukis.

Ville bara göra det klart för er att jag inte är någon elak och bitchig liten fjortis, utan en väldigt glad och snäll tjej som Älskar att träffa nya människor !


Det gäller att bjuda på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0