love it

Var skulle du helst vilja vara just nu? I himlen
Vem förstår dig bäst? Olika personer beroende vad det handlar om
Hur har du mått idag? Dagen har knappt börjat, men rätt bra
Vem saknar du just nu? Sirre </3
Vad stod det på ditt senaste sms? "Japp :P<3" av Jakob
Vad tycker du om personen som du tog denna lista av? Haha, hon är asball (a) (min förra blogg, hihi)
Vad är din högsta önskan? Att jag blir lycklig hela livet och att Sirre kommer tillbaka
Älskar du din familj? Jadå, men är dålig på att visa det
Brukar du pussa dig själv på spegeln? nix
Vem bråkade du med senast? Jossan
Vem skulle du vilja slå ner? ingen just nu
Har du någonsin varit lite småkär i någon vuxen? robert pattinson in my heart
Svampbob eller Pål Plutt? svampbooob !
Vilken låt kan du helt utantill? Flera
Tycker du att Justin Timberlake är snygg? lite
Vad har du för planer inför kvällen? Titta Ugly Betty och DHW
Vilken kroppsdel är du nöjdast med? magen i think
Vad hatar du mest med din kropp? min äckelnäsa och mina tänder
Vilken är din naturliga hårfärg? Ljusbrunett
Är du kåt på listor? Föredrar killar
Vill du sluta med det här nu? för jag skulle inte kunnat gjort det tidigare, dumbass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0