lill-söndag ?

Hej på er :)
Usch för torsdagar säger jag bara, veckans tråkigaste dag tror jag. Hade både tyskaprov och engelska redovisning idag, gick rätt bra på engelskan iallafall. Mattelektionen var så jävla rolig, fyfan vad jag har garvat asså, inte åt nåt skämt eller nåt, Lennart är bara så jävla störd. Haha, vi måste ha nya matteböcker så det ser "städat ut" och vi får bara räkna två tal per sida, det låter skittråkigt, men med hans regler sitter man där och asgarvar till slut. Efter skolan blev det att vara med Emmi again, vi har en liten.. hm, annorlunda period just nu, vill en grej ganska mycket, eller jag försöker övertala Emmi :D Träningen gick hyfsat bra btw, men nu ska jag kila ! Pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0