jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Hello there folks!
Igår var mysigt, fick dock asont i rumpan och ryggen, blä. Alla som var med på danstävlingen var bra, det var mest "breakare" men det var skitcoolt att titta på tyckte jag. Var hemma efter åtta nångång och tittade tv och film då. Vet inte när vi somnade men det är ju inte så intressant. Idag har jag hunnit fixa en grej på banken och handlat med mamma, så nu har jag laddat med en massa godis, mysmys. Nu snackar jag med Josse och lyssnar på musik som vanligt, tänkte försöka få Josse att flytta på sitt feta arsle och vara med mig en stund, fortsättning följer. Men vi hörs sen, då får ni se min nya tröja också. Puss !


Fuck höst och vinter, I <3 THAILAND !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0