I'm under pressure beginning to overdrive

Good afternoon guys!
Vi hämtade mormor och åkte till Skogskyrkogården och fixade lite. Det var verkligen jättekallt där, galet mycket folk också. Det är ju alla helgona helg eller vad det nu heter, typ tid att sörja eller något sånt. Ialla fall har vi varit hos mormor och fikat också, mysmys. Nu har jag precis ätit kladdkaka istället för någon paj hos mormor och druckit varmoboy med vaniljsås i, herreguttan vad det smakar gott. Lyssnar på musik också, min drog. Har inte tagit några bilder i dag men ni har ju fortfarande inte fått se min t-shirt så jag får väl fota den iallafall. So long flaggstång !


Fy fasen vad bra han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0