Tema: Hissar Klädesplagg



Axelrems väskor med långt band
Jag tycker det är otroligt snyggt med väskor som har långa band, ser på något sätt mer sofistikerat och vårdat ut då, funkar att ha både tvärs över och på ena axeln.

Stora Tröjor
Stora tröjor som funkar till t.e.x strumpbyxor och är väldigt mysiga får en stor hiss av mig. Det är både enkelt och snyggt och kan piffas upp med härliga accessoarer.

Accessoarer
Halsband, armband, skor etc. är hur snyggt som helst tycker jag. Super bra om man har en lite tråkig outfit som man vill piffa upp med något, får det att genast se mycket snyggare ut.




Gult
På vissa är gult supersött och jättefint och ser kanske helt naturligt ut istället för konstigt, men på mig kan jag ju bara säga att det är ett big no-no! Jag kan faktiskt inte ens sätta på mig ett gult linne utan att se ut som en kyckling.

"Glansiga" jackor
Jag vet att de sålts på Gina Tricot tidigare vintrar och de är bara så hemskt fula. Det är dunjackor som ser ut ungefär som lackleggings vilket jag tycker är snyggt, men på en vinterjacka? Nej tack.

Paljett byxor
När jag var inne på BikBok idag hittade jag ett par paljett byxor, och visst kan paljett leggings vara lite småcoolt, men ett par byxor? Jag förstår inte vem som skulle vilja använda dem, nu får de nog enligt mig tänka om lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0