humorfyllt och förorenat

Hej !
Började dagen med Ellis och Tofsen och gjorde en massa tråkiga saker. Rasten ägnade vi åt att sminka Krister, Anton och Jakob och gud vad kul man kan ha alltså, haha, Krister med mascara säger jag bara. Jag, Josse, Anton och Jakob gjorde också fina kajalsträck som vi gått runt med hela dagen. Tittade på en film som sög också, Sanning eller Konsekvens. Dom har börjat sälja stinkbomber på Sassa så massa har varit där och köpt och kastat dom överallt i skolan, går inte att andas normalt på ett enda ställe. ´Sedan bara engelska prov och slutade efter. Ska strax bege mig mot bussen till stallet för att träffa mina "stallflikks", hehe. Men vi hörs, då får ni outfit också, puss!



Haha, hmm, är jag seriös eller inte?


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha , seriös , såklart :)<3

2009-10-23 @ 17:16:50
URL: http://kozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0