hoppning

hej :)
Kom hem för en liten stund sen, vi slutade tidigare men var ändå kvar och letade efter Lollos nycklar. Fick reda på tyska provet idag, fick VG-nivå eller MVG-nivå, vet inte faktiskt, men iallafall 72/81. Är inte sådär jättenöjd. Var tunnbrödrulle till lunch, väldigt kladdigt kan jag ju meddela er. På svenskan läste Anna upp en av de förra sjuornas brev till "Oscar", väldigt fint faktiskt. På matten hände inte så mycket, jobbade några tal.

Jag ska iallafall röra mig mot stallet sen, har hoppning idag och jag är ju inte direkt taggad, ska ha Bandit, och det kommer inte gå bra, fast annars är han söt. Men vi hörs senare, puss!


Bandit och nån tjej, tagen från Sindarve




Kommentarer
Postat av: joss

kom in på din blogg av en slump och så läste jag bandit. Han hade jag på ridlägret för två år sedan, gud vilket sammaträffande. Världens finaste lilla häst!

2009-10-14 @ 22:20:31
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0