hemma från helveteshålan

Nej, skolan är ju helt underbar, varför skriver jag så?
Hemma är jag iallafall, känns som att vi alltid slutar sent, men vi slutade ju ändå tjugo över två och hade sovmorgon imorse. På svenskan skrev vi ner lite frågor och pratade. Jag har en Svenska Inlämning som ska vara mejlad till Anna på Fredag, måste jobba lite på den tror jag. Till Lunch var det potatisbullar och bajsbacon. Finns inte mycket roligt att berätta om mina skoldagar, eller förresten så visade jag PK på idrotten idag, gick inte bra. Resultatet finns nere i inlägget. Sen blir det dans ikväll. Vi hörs, puss !

Resultat i Redskap:
Ringar: VG
Matta: G+
Räck: VG-
Hopp: G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0