hem och iväg

Hej på er !
Var i farsta i några timmar och hittade faktiskt en t-shirt. Den får ni se imorgon tror jag. Emsy köpte bara lite nagellack och så blev det ju lunch och sen en Chailatte också. Det var mysigt iallafall, blev kär i en silvrig pussmun telefon på Lagerhaus, haha. Jag kom iallafall hem för en timme sedan och ahr ätit lite Hallonpaj. Nu tänkte jag börja packa för att sova hos Emsy, ovanligt? Nej. Ska dock till Jordbro på en grej först med Emsy, Emma, Hanna och Vanessa. Tror inte jag bloggar mer men det märker vi. Slänger in en outfit lite snabbt nu bara, måste iväg till bussen när jag packat äfrdigt! Tjofaderalla, pussar åt alla!



Kommentarer
Postat av: ellinor

fin blogg :)

2009-10-29 @ 23:53:02
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0