*

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg:
Beror på vem jag är med
Smart: Jag är inte smart ?
Långsam: mast i klassen typ -.-
Stressad: typ aldrig nästan ?
Tålmodig: aldrig
Djup: ganska ofta
Öppen: hela tiden
Ärlig: ljuger bara när det behövs
Positiv: aldrig ?
Rolig: jag är tråkigast av alla mina vänner ...
Ansvarsfull: aldrig

VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis:
ja
Förlorat en bästa vän: för det var ju inte det jag gjorde för typ nåra veckor sen ?
Sagt att jag älskar en kompis: men ja ?
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: nejnej , absolut inte
Pussat en av samma kön: men vem ha rinte ?
Berättat hemligheter: ja ?


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad:
dum fråga
Haft stadigt förhållande: NEJ !!!!
Krossat någons hjärta: nej, för ful
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat": nej
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: ...
Varit otrogen:

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt:
på syslöjden kanske ?
Opererat mig:
Sjungit i duschen: ja ?
Hoppat bungyjump: nä men vill
Sett någon dö/ död : sett min hund avlivas
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: dum fråga nummer två

LIVET:
Skriva eller tala:
hatar att prata
Vatten eller cola: cola
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: ful
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: båda
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda
Bio eller hemmakväll: båda




Kommentarer
Postat av: Josse

haha, Vem har du sovit med då alle ?? ;) <3333

2009-10-09 @ 22:14:27
URL: http://kozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0