en helt normal kväll med en helt normal msn konversation

johanna säger:
göra imorrn då?
a / säger:
vara med emsy i think, du själv då ?
johanna säger:
ooh, mysigt ehm, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. nåt kul får jag hoppas.
a / säger:
okej :)
johanna säger:
yes. ja vet! jag kan baka
å sen ÄTER JAG UPP det jag bakat!
a / säger:
men vilken IDÉ !så kommer jag och emsy på en liten tebjudning
johanna säger:
do that! vi kan sitta ute i trädgården å "diskutera över en kopp kaffe" som carl-johan säger.
a / säger:
åh, jaa då skulle carl-johan bli stolt över oss !
johanna säger:
hihi, vi kan filma å sen spelar vi upp det för klassen. sen får vi stependium av biffen för vårat enastående engagemang!
a / säger:
jaaaaaaaaaa !
johanna säger:
perfekt
a / säger:
tanten nu får du va med på min blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0